EFO & Saya

 Hai... Assalamulaikum.

Hey... di sini sy nak share sikit tentang diri saya dan tahap kesihatan saya.  Sebelum tu, sy nak intro diri saya.  Sy Zura dan di bawah ni adalah saya  di mana pada masa tu sy menghadapi masalah berat badan yang menyebabkan gangguan kepada sy terutamanya kerja-kerja seharian saya.  Dulu berat badan saya 70kg (Mac 2020)   dan setelah sy diperkenalkan EFO ( Eat Fit Online ) pada masa tersebut oleh cousin saya Ann Hashim (Insta: Jrc.Ann) ....Hasilnya sangat memuaskan kerana setelah mengikuti program ini selama 3 bulan saya mendapati berat badan saya berkurangan sebanyak 7kg 😱😱😱 .


Apa yang sy nak kongsikan di sini adalah kebaikan program ini.  Pada pandangan sy, jika nak kuruskan/kurangkan berat badan apa yg perlu kita  fikir secara mendalam adalah kandungan program dari segi: meal plan yang diberikan, info atau ilmu yang perlu kita pelajari dan ketahui, aktiviti seperti senaman dan sudah tentunya berbaloi dari segi kos/bajet.

Jadi, jika anda berminat untuk mengurangkan berat, mengekalkan berat atau meningkatkan berat badan.  Boleh hubungi saya (Coach Zura - 0109628469) untuk mengetahui lebih lanjut tentang program EFO dan kelebihannya.  Jadi, apa tunggu lagi......

2019 - berat badan semakin bertambah... risau...


Sebelum (Mac 2020 - 70 kg)  Selepas (Mei 2020 - 63kg)

Comments